Page 66 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 66

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                          RAZREDNI PROJEKT U 2.c RAZREDU

                                                              Što ću biti kad odrastem?

                                            svom okružju i donosi jednostavne zaključke. Učenik
                                            raspravlja, uspoređuje, prikazuje na različite načine rezultate
                                            istraživanja (crtežom, slikom (piktogramima), grafom i sl.)

               Nositelji                     Razrednica Nina Marčetić,

                                             Roditelji učenika (volonteri)

               Način realizacije             Uključivanje roditelja i drugih vanjskih suradnika u odgojno-
                                            obrazovni proces kroz osobnu ili video prezentaciju zanimanja.

               Vremenik                      Tijekom školske godine, od rujna do lipnja.



               Način vrednovanja             Vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje, vrednovanje
                                            naučenog

               Troškovnik                    Nema troškova.





               Naziv aktivnosti                          RAZREDNI PROJEKT U 2.c RAZREDU
                                                              15 minuta čitanja dnevno


               Ciljevi                       Kao krajnji cilj projekta nadamo se da će rezultirati vidnim
                                            napretkom djece u vještini čitanja, aktivnom slušanju,
                                            prepričavanju, usvajanju dotad nepoznatih riječi, razvijanju
                                            čitalačkih sposobnosti – svjesnosti o glasovima, riječima i
                                            rečenicama, slovkanju i rimovanju, što potiče kognitivni i
                                            jezični razvoj djece. Sadržaji slikovnica i knjiga koje će učenici
                                            čitati biti će birani s djecom kako bi se moglo razgovarati o
                                            toleranciji, uvažavanju različitosti, aktivnom donošenju odluka
                                            i prenošenju temeljnih građanskih i demokratskih vrijednosti.
                                            Sve je to važno za rast djece u multikulturnom društvu u kojem
                                            će trebati donositi odgovorne odluke.

               Namjena                       Razvoj čitateljskih vještina i navika
                                             Razvoj interesa za knjigu i čitanje
                                             Potaknuti zajedničko čitanje roditelja i djece, učenik - učeniku,
                                            učenik - učiteljici i ukazati na važnost takvog čitanja za
                                            uspješno ovladavanje vještinom čitanja
                                             Razvoj konverzacije
                                             Razvijanje motivacije i odvajanje zanimljivog i bitnog
               Nositelji                     Razrednica Nina Marčetić




                                                            66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71