Page 66 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 66

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            RAZREDNI PROJEKT U 3.c RAZREDU
                                                   15 minuta čitanja dnevno
                       Troškovnik                  Nema troškova.



                       Naziv aktivnosti            DAROVIT/A SAM, ŠTO ĆU SAD (1)
                       Ciljevi                     Identificirati interese učenika te potaknuti razvoj tih
                                                   interesa obogaćivanjem i proširivanjem sadržaja
                                                   učenja.
                       Namjena                     Povezanost djelovanja učitelja razredne i predmetne
                                                   nastave s ciljem poticanja razvoja darovitosti kod
                                                   učenika. Kreiranje aktivnosti u kojima učenici mogu
                                                   samostalno ili suradnički učiti, raditi u paru ili timu,
                                                   poučavati jedni druge te isprobati različite uloge.
                                                   Unaprjeđenje različitih vještina koje pomažu djetetu u
                                                   razvoju empatije, pronalasku onoga što zaista voli
                                                   raditi, te realizaciji vlastitih ideja s ciljem podizanja
                                                   samopouzdanja i vjere u sebe. Pružiti podršku i
                                                   potaknuti motiviranost, razvoj kreativnog mišljenja i
                                                   rješavanje problema, vještina čitanja te matematičkih
                                                   vještina kroz zabavne i interaktivne aktivnosti.
                       Nositelji                   Voditeljica projekta: Anamarija Čorko
                                                   Suradnici: stručni tim škole, učiteljica Romana Kutlača,
                                                   knjižničarka Ksenija Stojanovski, Irena Dabić Mandić,
                                                   prof. matematike, učitelji razredne i predmetne
                                                   nastave, roditelji, znanstveno-istraživačke ustanove,
                                                   centri izvrsnosti, stručnjaci iz područja učenikova
                                                   interesa, udruge.
                                                   Interesna skupina učenika 3.a, 1.c te učenika 5. – 8.
                                                   razreda.
                       Način realizacije            „Stopić-čitamo“ u školskoj knjižnici
                                                   među/vršnjačka poduka: „Nauči – pouči“, školica
                                                   među/vršnjačkog učenja
                                                   radionice obogaćivanja sadržaja nastave: U gostima
                                                   kod učenika viših razreda
                                                   učenje otkrivanjem, samostalno istraživanje teme,
                                                   predavanja i mentorstvo drugim učenicima
                                                   predstavljanje uradaka i projekta
                                                   sudjelovanje na javnim događanjima i natjecanjima u
                                                   školi i šire
                       Vremenik                    Tijekom šk. godine 2025./2026.

                       Način vrednovanja           učeničke mape, dokumentacijska mapa, foto i
                                                   videozapisi rada, izložbe i prezentacije rada
                                                   zapažanja o odgojno-obrazovnom napretku učenika,
                                                   timskom radu, pozitivnom i poticajnom ozračju
                                                   upitnici, ankete, brošure


                                                            66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71