Page 69 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 69
ŠKOLSKI KURIKUL
2023./2024.
Naziv projekta PRODUŽENI BORAVAK 2.C
1.MUDROLOVKA‐osobna mapa učenika
2.TRAGOVIMA SREĆE KORAČAMO MI ‐ poticanje emocionalne
inteligencije kod djece
3.GRADIMO ZAJEDNO‐radionice s roditeljima
Vremenik Tijekom školske godine 2023./2024.
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i odnosa
među učenicima. Prepoznavanje i praćenje darovitih učenika i
učenika s teškoćama u učenju i ponašanju. Samovrednovanje
učeničkih postignuća. Učenici će samostalno rješavati probleme
i surađivati u svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
razvijati radne navike.
Troškovnik Nema
Naziv projekta NAŠA MALA KNJIŽNICA
razredni projekt 3. a razreda
Ciljevi
Projekt NAŠA MALA KNJIŽNICA usmjeren je na popularizaciju
čitanja među djecom i stalno povećanje i razvoj dječje publike
zanimljivim i poticajnim aktivnostima prilagođenim njihovu
uzrastu. Uz djeci blisku tematiku, likove s kojima je lako
suosjećati, tečan i konkretan tekst, svaka od knjiga vrlo jasno i
bez okolišanja iznosi svoju bit i osnovnu poruku.
Namjena Namjena ovoga je projekta ponuditi djeci knjigu koja
zaokuplja pažnju svojim cjelokupnim sadržajem, potaknuti na
čitanje uz promišljanje i aktivno sudjelovati u stvaranju
publike koja razmišlja, analizira i usmjereno djeluje na svim
područjima društvenog života.
Nositelji Učenici 3. a razreda i učiteljice Nevenka Dimač i Ivana Matešić
Partneri u projektu ‐ Ibis grafika
Suradnici u projektu: Knjižnica Voltino, školska knjižnica,
roditelji
Način realizacije Č itanje knjiga:
Petr Stančik, Galina Miklinova: H2O i blago ludoga oka
Susanna Mattiangeli, Rita Petruccioli: HB olovka 2
Majda Koren, Damijan Stepančič: Kapo i Bundo
Stefan Boonen, Melvin: Ono s Leom
Tomasz Małkowski, Joanna Rusinek: Kamil koji gleda rukama
Sinikka i Tiina Nopola, Salla Savolainen: Slamka, Šlapica i ćelavi
Pero
‐tematske kreativne knjižice koje zanimljivim zadacima i
likovnim izazovima potiču djecu na stvaranje i izražavanje,
razvoj svijesti o sebi i svojoj okolini, jačanje samopouzdanja i
stvaranje vlastitog mišljenja.
69