Page 69 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 69

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            PRODUŽENI BORAVAK 3.C
                                                   1. MUDROLOVKA - osobna mapa učenika
                                                   2. TRAGOVIMA SREĆE KORAČAMO MI - poticanje
                                                   emocionalne inteligencije kod djece
                                                   3. VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE - starinske
                                                   tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
                                                   4. SLONIĆ DOMIĆ- projekt udomljavanja plišanca i
                                                   pismenog obogaćivanja

                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja
                                                   i odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
                                                   darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
                                                   ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
                                                   Učenici će samostalno rješavati probleme i surađivati u
                                                   svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
                                                   razvijati radne navike

                       Troškovnik                  Nema

                       Naziv aktivnosti            PRODUŽENI BORAVAK 3.C
                                                   1.MUDROLOVKA-osobna mapa učenika
                                                   2.VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE- starinske
                                                   tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
                                                   3. 7 NAVIKA SRETNE DJECE- projekt pismenog
                                                   bogaćenja učenika, razgovor i rješavanje problemskih
                                                   situacija, suradnja s roditeljima, stvaranje vlastite
                                                   slikovnice
                       Ciljevi                     Razvoj ličnost kroz kreativne načine izražavanja koji
                                                   omogućavaju pravilan razvoj samopouzdanja i
                                                   pozitivne slike o sebi, poučavanje metodama
                                                   upravljanja vlastitim osjećajima ,ali i osjećajima drugih,
                                                   ostvarivanje potencijala kroz projekte u kojima bilježe
                                                   svoje rezultate, razvoj fine motorike, igre s pravilima.
                                                   Razvijanje  interesa za dječje aktivnosti i igre
                                                   tradicionalne za naše krajeve. Senzibiliziranje za
                                                   skupine ljudi koje nemaju slične životne uvjete. Rad s
                                                   roditeljima na razvijanju roditeljske kompetencije i
                                                   vještina pomoću radioničkog načina rada,
                                                   osvještavanje kvalitete odnosa s djecom, interakcija sa
                                                   školom
                       Namjena                     Odgoj za stvaralački odnos prema radu, prihvaćanje
                                                   određenih društvenih normi, ostvarivanje osjećaja
                                                   pripadanja, poticanje istraživačkih sposobnosti djece,
                                                   razvijanje višeg stupnja samostalnosti i samoregulacije
                                                   ,stvaranje veze između zdrave komunikacije s drugima i
                                                   pozitivne slike o sebi
                       Nositelji                   Ivana Dumančić i učenici 3.C razreda




                                                            69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74