Page 69 - Školski kurikul OŠ Voltino (2023.-2024.)
P. 69

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2023./2024.

               Naziv projekta                                 PRODUŽENI BORAVAK 2.C
                                                        1.MUDROLOVKA‐osobna mapa učenika
                                            2.TRAGOVIMA SREĆE KORAČAMO MI ‐ poticanje emocionalne
                                                                inteligencije kod djece
                                                     3.GRADIMO ZAJEDNO‐radionice s roditeljima
               Vremenik                      Tijekom školske godine 2023./2024.


               Način vrednovanja            Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i odnosa
                                            među učenicima. Prepoznavanje i praćenje darovitih učenika i
                                            učenika s teškoćama u učenju i ponašanju. Samovrednovanje
                                            učeničkih postignuća. Učenici će samostalno rješavati probleme
                                            i surađivati u svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
                                            razvijati radne navike.
               Troškovnik                    Nema




                Naziv projekta                                  NAŠA MALA KNJIŽNICA
                                                              razredni projekt 3. a razreda
                Ciljevi
                                             Projekt NAŠA MALA KNJIŽNICA usmjeren je na popularizaciju
                                             čitanja među djecom i stalno povećanje i razvoj dječje publike
                                             zanimljivim i poticajnim aktivnostima prilagođenim njihovu
                                             uzrastu. Uz djeci blisku tematiku, likove s kojima je lako
                                             suosjećati, tečan i konkretan tekst, svaka od knjiga vrlo jasno i
                                             bez okolišanja iznosi svoju bit i osnovnu poruku.
                Namjena                      Namjena ovoga je projekta ponuditi djeci knjigu koja
                                             zaokuplja pažnju svojim cjelokupnim sadržajem, potaknuti na
                                             čitanje uz promišljanje i aktivno sudjelovati u stvaranju
                                             publike koja razmišlja, analizira i usmjereno djeluje na svim
                                             područjima društvenog života.
                Nositelji                    Učenici 3. a razreda i učiteljice Nevenka Dimač i Ivana Matešić
                                             Partneri u projektu ‐ Ibis grafika
                                             Suradnici u projektu: Knjižnica Voltino, školska knjižnica,
                                             roditelji
                Način realizacije            Č  itanje knjiga:
                                             Petr Stančik, Galina Miklinova: H2O i blago ludoga oka
                                             Susanna Mattiangeli, Rita Petruccioli: HB olovka 2
                                             Majda Koren, Damijan Stepančič: Kapo i Bundo
                                             Stefan Boonen, Melvin: Ono s Leom
                                             Tomasz Małkowski, Joanna Rusinek: Kamil koji gleda rukama
                                             Sinikka i Tiina Nopola, Salla Savolainen: Slamka, Šlapica i ćelavi
                                             Pero
                                             ‐tematske kreativne knjižice koje zanimljivim zadacima i
                                             likovnim izazovima  potiču djecu na stvaranje i izražavanje,
                                             razvoj svijesti o sebi i svojoj okolini, jačanje samopouzdanja i
                                             stvaranje vlastitog mišljenja.

                                                            69
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74