Page 69 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 69
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti PRODUŽENI BORAVAK 3.C
1. MUDROLOVKA - osobna mapa učenika
2. TRAGOVIMA SREĆE KORAČAMO MI - poticanje
emocionalne inteligencije kod djece
3. VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE - starinske
tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
4. SLONIĆ DOMIĆ- projekt udomljavanja plišanca i
pismenog obogaćivanja
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja
i odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
Učenici će samostalno rješavati probleme i surađivati u
svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
razvijati radne navike
Troškovnik Nema
Naziv aktivnosti PRODUŽENI BORAVAK 3.C
1.MUDROLOVKA-osobna mapa učenika
2.VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE- starinske
tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
3. 7 NAVIKA SRETNE DJECE- projekt pismenog
bogaćenja učenika, razgovor i rješavanje problemskih
situacija, suradnja s roditeljima, stvaranje vlastite
slikovnice
Ciljevi Razvoj ličnost kroz kreativne načine izražavanja koji
omogućavaju pravilan razvoj samopouzdanja i
pozitivne slike o sebi, poučavanje metodama
upravljanja vlastitim osjećajima ,ali i osjećajima drugih,
ostvarivanje potencijala kroz projekte u kojima bilježe
svoje rezultate, razvoj fine motorike, igre s pravilima.
Razvijanje interesa za dječje aktivnosti i igre
tradicionalne za naše krajeve. Senzibiliziranje za
skupine ljudi koje nemaju slične životne uvjete. Rad s
roditeljima na razvijanju roditeljske kompetencije i
vještina pomoću radioničkog načina rada,
osvještavanje kvalitete odnosa s djecom, interakcija sa
školom
Namjena Odgoj za stvaralački odnos prema radu, prihvaćanje
određenih društvenih normi, ostvarivanje osjećaja
pripadanja, poticanje istraživačkih sposobnosti djece,
razvijanje višeg stupnja samostalnosti i samoregulacije
,stvaranje veze između zdrave komunikacije s drugima i
pozitivne slike o sebi
Nositelji Ivana Dumančić i učenici 3.C razreda
69

