Page 71 - Školski kurikul OŠ Voltino za školsku godinu 2024.-2025.
P. 71

ŠKOLSKI KURIKUL za 2024./2025. godinu


               Naziv aktivnosti                                    TEKICA ZA SVE
                                                                 STOPIĆ – ČITAMO
                                                              KREATIVNE MAJSTORIJE
                                                      razredni projekti: produženi boravak 3.b
                                             Suradnici: Učenička zadruga Voltino, školska knjižnica


               Način realizacije             Realizacija na satovima učenja ili organiziranog vremena.


               Vremenik                      Tijekom školske godine 2024./2025. na nastavi i kroz
                                            organizirano vrijeme  u produženom boravku.

               Način vrednovanja             Sustavno praćenje i vrednovanje individualnog razvoja i
                                            odnosa među učenicima Učenik iskazuje interes za različita
                                            područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u
                                            učenju, razvija svoj potencijal. Učenik svojim idejama i
                                            stvaralaštvom doprinosi razredu, školi i zajednici. Učenici će
                                            samostalno rješavati probleme i surađivati u svim oblicima
                                            rada, biti osposobljeni za timski rad i razvijati radne
                                            navike. Zbirke učeničkih radova, prezentacije rada, foto i video
                                            zapisi.

               Troškovnik                    Troškovi za kopiranje radnog materijala i likovni pribor.




               Naziv aktivnosti                                 Razredni projekt u 3.b

                                                               Kako su živjeli naši stari

               Ciljevi                       Razlikovati sadašnjost, prošlost i budućnost na temelju
                                            događaja iz vlastite prošlosti i prošlosti svojih predaka,
                                            razlikovati pretke i potomke;
                                             Razumjeti pojam desetljeće, stoljeće i tisućljeće, snalaziti se
                                            na vremenskoj crti (lenti vremena) – odrediti stoljeće
                                             Istražiti i prezentirati svoje obiteljsko stablo
                                             Istražiti čime su se bavili naši stari kad su bili djeca, kako i čime
                                            su se igrali, što su radili, kako su se hranili, zabavljali s
                                            vršnjacima i dr.
               Namjena                       Projekt je namijenjen učenicima 3.b razreda kako bi se razvile
                                            kompetencije i znanja vezana uz ovu temu/znati razlikovati
                                            desetljeće, stoljeće, tisućljeće, snalaziti se na vremenskoj crti
                                            lenti, istraživati povijest vlastite obitelji

               Nositelji                     Učenici 3.b i razredni učitelj







                                                            71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76