Page 7 - Kurikulum OŠ Voltino 2017./2018.
P. 7

EVALUACIJA (na temelju sljedećih objektivnih rezultata)   Sustavno praćenje i bilježenje učenikovih postignuća,   uspjeha i interesa.   -opisno praćenje učeničkih postignuća i interesa   Listići usmene i pisane provjere te opisno praćenje   napredovanja učenika.   Sudjelovanje na školskim proslavama, izložbama.  Sudjelovanje u Učeničkoj zadruzi OŠ VOLTINO.  Prezentacija rada i istraživanja učenicima naše škole.  Postignuti rezultati na priredbama, izl
































               JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKO PODRUČJE   CILJ AKTIVNOSTI  - usvojiti temeljne okvire za izgrađivanje valjana  osobnoga izbora za čitanje jednostavnih neknjiževnih i  književno-umjetničkih tekstova, zadanih i samostalno   odabranih.  Pomoć učenicima koji pokazuju poteškoće u  savladavanju gradiva hrvatskog jezika , poglavito  gramatički sadržaji. Individualizirani pristup svakom   učeniku prema potrebi..   Proširivati znanje iz jezika, prema sposobnostima i   želja


















                     TROŠKOVNIK    Troškovi kopiranja   nastavnih listića         Prema potrebama      Nabava pribora i   opreme.   Troškovi vezani uz   obilježavanje 10   godina glagoljaša u   OŠ Voltino; uz   kupnju pribora za   glagoljsku   kaligrafiju,   materijale za uratke   u glagoljici.   Edukacija u Matici   hrvatskoj. Foto i










                      NOSITELJ/I      Učenici 5.a, 5.b i    5.c razreda,   učiteljica   Radojka Papić     Učenici 3. C   Ksenija Gluhak,   učitelj savjetnik   2. c razreda   (planiran broj – 5   učenika)   Odgovorna za   Ksenija Gluhak,   učitelj savjetnik;    Suradnici na   projektu:   Maja Sučević,   prof. povijesti;    Marina Capan,   prof. TK;


                                                   razreda        Učenici             projekt:


                    VRIJEME   (DAN/SAT)   Jedan sat tjedno   Jedan sat tjedno   Tjedno 1 sat -    svaki drugi tjedan.   Tjedno 1 sat.   Tijekom školske   godine   GLAGOLJAŠKE   VEČERI - radionice   u slobodno vrijeme   učenika u večernjim   satima u   prostorijama škole,   u Matici hrvatskoj, u   Knjižnici Voltino.







                     NAZIV AKTIVNOSTI   HRVATSKI JEZIK    dopunska nastava   Dodatna nastava-   hrvatski jezik   DOPUNSKA   NASTAVA   HRVATSKOG   JEZIKA – 2.C   ŠKOLSKI /    RAZREDNI   PROJEKT (INA)   TREŠNJEVAČKI   GLAGOLJAŠI OŠ   VOLTINO
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12