Page 7 - OS_Voltino_Kurikul_2018_2019_web
P. 7

IZBORNA NASTAVA – PLAN


              aktivnost, program i/ili
              projekt                                    KATOLIČKI VJERONAUK 1. razred

                                       Katolički vjeronauk prvoga vjeronaučnoga godišta kratko je upoznavanje učenika ove
                                       dobi sa središnjim i temeljnim činjenicama kršćanske vjere te prihvaćanje ljudskih i
                                       kršćanskih vrednota primjerenih njihovoj dobi, a ostvaruje se u ozračju religioznoga
              ciljevi aktivnosti, programa   iskustva koji djeca nose iz svojih obitelji i društvenoga okruženja.
              i/ili projekta           Djeca se ove dobi susreću s prvom porukom vjere i radosne Isusove vijesti usmjerene
                                       ka promicanju njihova duhovnoga i moralnoga sazrijevanja, ulasku u širu zajednicu
                                       vršnjaka i razvijanju njihovih međusobnih odnosa u ozračju dobrote i uzajamnog
                                       pomaganja.
                                       Namjena katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi sustavno je povezivanja Božje
                                       objave i crkvene tradicije sa životnim iskustvom učenika s ciljem ostvarivanja
              namjena aktivnosti,      sustavnoga i cjelovitoga,  ekumenski i dijaloški otvorenoga  upoznavanja katoličke
              programa i/ili projekta
                                       vjere.

              nositelji aktivnosti,    Vjeroučitelj Stipo Šarić 1a, 1b, 1c
              programa i/ili projekta i
              njihova odgovornost
              način realizacije aktivnosti,   - prenošenje informacija učenicima o  vjeri, religiji i vrijednostima koje izlaze iz  prakse
              programa i/ili projekta   Crkve - spoznaja kroz igru i  učenje u grupama, individualni rad i rad u  paru.
              vremenik aktivnosti,     Tijekom školske godine prema raporedu-2 sata tjedno.
              programa i/ili projekta   Ukupno 70 sati godišnje
                                       način vrednovanja vjeroučenika je propisan Pravilnikom resornog  Ministarstva, a
              način vrednovanja i način   realizira se pismenim i usmenim putem. Komponente ocjenjivanja su: znanje,
              korištenja rezultata     zalaganje,  stvaralačko izražavanje i kultura međusobnog komuniciranja.
              vrednovanja
              detaljan troškovnik      Troškovi vezani za eventualnu nabavu potrošnog materijala
              aktivnosti, programa i/ili
              projekta

              aktivnost, program i/ili
              projekt                                    KATOLIČKI VJERONAUK 2. razred

                                       Drugo godišta vjeronaučnog  dublji je susret učenika s glavnim činjenicama kršćanske
                                       vjere i razvijanje njihove spremnosti za djelovanje u skladu s vjerom. Odgoj u vjeri
                                       treba u djeci učvrstiti i produbiti temeljni osjećaj povjerenja u Boga i u njima razviti
              ciljevi aktivnosti, programa   stav radosna prihvaćanja vjerničkoga života, osobito stoga jer ih Bog, Isusov i naš
              i/ili projekta           Otac, ljubi i poziva da budu njegovi prijatelji i njegova dobra djeca.


                                       Namjena katoličkoga vjeronauka u osnovnoj školi sustavno je povezivanja Božje
                                       objave i crkvene tradicije sa životnim iskustvom učenika s ciljem ostvarivanja
              namjena aktivnosti,      sustavnoga i cjelovitoga,  ekumenski i dijaloški otvorenoga  upoznavanja katoličke
              programa i/ili projekta
                                       vjere.

              nositelji aktivnosti,    Vjeroučitelj Stipo Šarić 2a, 2b, 2c
              programa i/ili projekta i
              njihova odgovornost




                                                            7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12